Toen ik 19 was ben ik 3 maanden lid geweest van Amway. Dit is een netwerkmarketing-organisatie waarbij het gaat om zoveel mogelijk mensen aan te brengen en op die manier zo veel als mogelijk te verkopen. Tegen de tijd dat mijn familie en vrienden mij begonnen te vermijden, omdat ik ze wasmiddel wilde aansmeren, wist ik dat niet de manier was hoe ik al mijn dromen en idealen waar zou gaan maken.
In deze 3 maanden las ik veel boeken en luisterde ik motivatietapes, waardoor ik wel de belangrijkste levensles tot nu toe leerde: als je echt iets wilt, dan kan het. Hoe groot het doel ook is. Simpelweg een afspraak met jezelf maken en die afspraak nakomen. Jarenlang, en nu nog steeds, had ik overal spreuken hangen als "Nooit opgeven, nooit, nooit, nooit, nooit…", "There are no traffic jams on the extra mile" en "Doelen zijn dromen met een deadline". Ze geven me net dat extra steuntje, wat misschien soms net het verschil maakt.